מדיניות החזרים כספיים והחזרות – תקנון

  1. אין הגבלה של כמות המוצרים שאפשר להזמין.
  2. כל המוצרים חדשים ישירות מהיצרן.
  3. כל המוצרים נשלחים בדואר רשום כולל קוד מעקב.
  4. תשלום מתבצע  דרך פייפאל, ביט, פייבוקס או אשראי בטלפון (התשלום הינו מאובטח).
  5. משלוחים למוצרים הם לא פחות מ 14 ומקסימום 30 יום למשלוח.
  6. רכישה באתר היא מגיל 18 ומעלה.

החזרות:

  1. האתר שלנו מקבל ביטוח מהחברות בחו”ל, ככה שאין לנו בעיה להחזיר לכם את הכסף. החזר כספי יינתן במידה והמוצר פגום, בצבע הלא נכון או לא באיכות שציפיתם לה. לעשות זאת יש לשלוח לנו פנייה לתמיכה כאן יחד עם תמונה של המוצר הפגום או כמה מילים על הבעיה.
  2. ההחזר יינתן כשנקבל את המוצרים בחזרה לכתובת בישראל.

הבהרות:

  1. חבילות שלא יאספו מנקודות האיסוף ויוחזרו חזרה עקב אי איסוף לא יהיו זכאים להחזר כספי. שימו לב ל SMS-ים שאתם מקבלים.
  2. חבילות שנאספו ע”י מישהו אחר מנקודות האיסוף (בטעות או לא בטעות) מהדואר או מכל שיטת שילוח אחרת שאנו שולחים, הינה אחריות של הלקוח בלבד, לא יינתן החזר כספי ויש ליצור קשר עם הדואר במספר 171, או באתר שלהם בצ’אט, יחד עם קוד המעקב שקיבלתם והטיפול יהיה מולם.

אחריות:

  1. אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצרים שלנו. אם המוצר הגיע אליכם פגום, או לא במידה / צבע שהזמנתם אתם יכולים לקבל את התשלום חזרה ללא שאלות.
  2. במידה ואתם לא מרוצים מהאיכות, תוכלו להחזיר את המוצר ולקבל את התשלום בחזרה.
  3. עיינו בעמוד שאלות ותשובות שלנו למידע נוסף

לכל שאלה אתם יכולים לפנות אלינו ונשמח לעזור.

החזרים כספיים

החזרים כספיים מתבצעים בדרך שבה הם התקבלו, לדוגמה: שילמת בביט תקבלו החזר לביט, שילמת באשראי תקבלו החזר לאשראי וכו’

זמני החזר המוצרים

החזרים ינופקו בתאי שלא היה שימוש במוצר, לא עברו 3 ימים מיום קבלת המוצר, באריזתו המקורית והחזרת המוצר לכתובת בישראל בדואר רשום.

קנייה מהנה 

נגישות
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?